Proizvođači automobila su u proteklih nekoliko decenija ubrzali tempo uvođenja novih tehnologija u svoja vozila, ali nova istraživanja sugerišu da potrošači nisu uvijek oduševljeni svim inovacijama.

Uvođenje novih tehnologija u automobile: Vozači smatraju da su brojne opcije nepotrebne
Foto: Ars Tehnica

Prema nedavnom istraživanju koje je sprovela kompanija JD Power, mnogi vozači smatraju da napredna tehnologija u automobilima često ne donosi očekivane koristi, već ponekad samo stvara dodatne komplikacije, piše Ars Tehnica.

Jedna od ključnih zamerki koje su vozači iznijeli odnosi se na upotrebljivost sistema kao što su automatski parking i ekrani za zabavu postavljeni ispred suvozača. Iako neki napredni sistemi, poput onih za praćenje mrtvog ugla, imaju jasnu svrhu i vrijednost, druge funkcije, poput prepoznavanja lica i kontrole gestovima, vozači često ocjenjuju kao nepotrebne i nezgodne za korištenje.

Istraživanje također ukazuje da dok određene tehnologije, poput pametne kontrole klime zasnovane na umjetnoj inteligenciji, brzo osvajaju popularnost, mnoge druge izazivaju frustracije kod korisnika. JD Power napominje da su proizvođači automobila suočeni s izazovom da pronađu ravnotežu između uvođenja inovacija koje će zaista unaprijediti korisničko iskustvo i onih koje samo dodaju nepotrebnu složenost, prenosi Tuzlanski.ba.

Kathleen Rizk, viši direktor za korisničko iskustvo i tehnologiju u JD Poweru, ističe da je za proizvođače vozila ključno da pažljivo biraju tehnologije koje će implementirati, kako bi se uskladili sa stvarnim potrebama svojih kupaca. U suprotnom, postoji rizik da će mnoge inovacije završiti kao neiskorištene i nepoželjne.