Britanski umjetnik koji stvara realistične uljane slike jaja koje njegova partnerka prži za doručak do sada je prodao više od 600 umjetničkih djela. 

Neobična umjetnička priča: Muškarac zarađuje za život od žumanaca
Foto: BBC | Umjetnik neobičnih motiva

Kada je Daniel Halksworth prvi put počeo slikati hranu, nije očekivao da će na kraju zarađivati ​​za život od žumanca.

Ovaj 43-godišnjak, koji živi u Sheffieldu, ali je porijeklom iz Chesterfielda, na društvenim mrežama je zaradio 41 hiljadu pratilaca zahvaljujući svojim dizajnima.

Njegov rad sada krasi zidove entuzijasta za jaja širom svijeta i čak je predstavljen u Hellmannovoj reklami za Super Bowl 2024. Dok se gospodin Halksworth bavio umjetnošću većinu svog života, stara slika koju je napravio u kući svojih roditelja potpuno je promijenila putanju njegove karijere, piše BBC.

Jednog dana odlučio je da naslika niz svakodnevnih predmeta, uključujući cipele, česmu u kupatilu, ledenu lepinju i pečeno jaje.

Tokom izolacije, počeo je da prodaje svoju umjetnost nakon što je njegova djevojka Caz Haigh izgubila posao u maloprodaji.

"Šanse da izlažem ili prodajem u radnjama su nestale", rekao je gospodin Halksworth.

"Prodala je mnogo svoje odjeće da bi platila kiriju, a ja sam svoju umjetnost nabavio na internetu."

Halksvort je rekao da je slika brzo prodata nekom lokalnom, ali su stalno stizali zahtjevi za kupovinu. Gospođica Haigh je predložila da jednostavno naslika još jedno i ponudila mu da ispeče jaje koje će mu poslužiti kao tema.

Sada, četiri godine kasnije, naslikao je 615 varijanti pečenog jajeta, neka razrezana, neka popaprita, duplo žumanca, velika, mala ili u tiganju. Nakon što ih je on završio koristiti za inspiraciju, par i njihov pas Sid jedu jaja.

“Imamo jaja za ručak nekoliko puta sedmično – obično sa avokadom ili spanaćem na tostu – i napravićemo nekoliko referentnih slika čim se isprže prije nego što ih pojedemo”, rekao je gospodin Halksworth.

"Sid obično lebdi oko tiganja i izgleda u iščekivanju, tako da ima malo psećeg žvakanja kako ne bi bio izostavljen."

Prema "mapi jaja" koju je napravila njegova djevojka, njegov rad, koji se obično objavljuje u serijama petkom, isporučen je u 30 različitih zemalja. Među ponosnim vlasnicima su neke poznate ličnosti i na veliku zabavu gospodina Halkswortha osoba koja živi u ulici Bacon i neko čije je prezime Egg.

Ranije ove godine, jedna od njegovih kreacija predstavljena je u reklami brenda majoneza Hellmanna za Super Bowl s glumicom i komičarkom Kate McKinnon i Mayo Cat.

Gospodin Halksworth također farba druge predmete u vezi s hranom, ali su njegova pečena jaja daleko najpopularnija.

„Otkrio sam da su ljudi prilično posebni prema svojim jajima, neki ih vole hrskava, neki glatka“, rekao je gospodin Halksworth.

"Avokado je takođe postao veoma popularan u jednom trenutku, kao prateći komadi."

Uprkos tome što je ofarbao stotine pečenih jaja, gospodin Halksvort je rekao da nije izgubio entuzijazam za ovu temu.

"Još uvijek uživam kao i uvijek, svaki put kada farbam jaje, čini mi se kao da prvo radim iznova."