Igrice su postale značajan dio života mladih ljudi, oblikujući njihove društvene interakcije, kreativnost i razvoj vještina. 

Igra "Ramo": Mladić iz BiH kreirao igricu koja oživljava sarajevsku tradiciju i nostalgiju 90-ih
Foto: Screenshoot | Igrica "Ramo"

U današnjem digitalnom dobu, igrice nude mnogo više od pukog zabavljanja; one su postale platforme za angažman, učenje i izražavanje, piše Akta.ba.

Harun Kestendžić, kreator igre "Ramo", povezuje most između prošlosti i sadašnjosti. Kroz likove, priču i muziku, nastoji da predstavi sarajevsku kulturu i tradiciju, istovremeno pružajući igračima individualno iskustvo.

Devetnaestogodišnji entuzijasta za programiranje, već četiri godine istražuje svijet tehnologije. Njegova strast prema programiranju započela je tokom prvog kursa, dok je pohađao gimnaziju sa IT smjerom.

Početak njegovog putovanja obuhvatao je razne kurseve i časove u školi, ali prošle godine Harun je otkrio novu inspiraciju – želju da razvije vlastitu video igru. Harun je radio godinu dana rada na ovom projektu, suočio se s mnogim izazovima i nekoliko puta pomislio da odustane.

Ipak, njegova upornost se isplatila, te je konačno završio igricu, što smatra značajnim uspjehom u svom obrazovanju u oblasti informacionih tehnologija. Sada, spreman za nove izazove, upisuje SSST fakultet, gdje planira da nastavi da produbljuje svoje znanje i vještine.

Putovanje kroz vrijeme

Igra, pod nazivom "Ramo", predstavlja uzbudljivu 2D platformersku avanturu smještenu u proljeće 1992. godine u Sarajevu. Igračima pruža nostalgično putovanje kroz turbulentno vrijeme, dok glavni junak, Ramo, pokušava da se izbori s brojnim neprijateljima na putu kroz gradske ulice.

Na pitanje o inspiraciji za naziv video igre, Harun je izjavio da mu je trebalo moćno ime za glavnog lika.

"Ramo mi je palo na pamet jer mi je trebalo moćno ime za glavnog lika. Nema nikakve veze sa određenim političkim licem", naveo je.

Ramo, protagnonista na području Alipašinog polja, suočava se s opasnostima koje ga okružuju – od dugova prema opasnim ljudima do progona policije. Svaki nivo donosi nove izazove, a Ramo se bori s neprijateljima i iznenadnim preprekama, dok mu tajno oružje – burek – pomaže da povrati zdravlje i snagu.

Retro stil igre, uz 8-bitne verzije poznatih ex-Yu pesama, dodatno obogaćuje atmosferu. 

"Ime Ramo mi je došlo na um jer sam tražio snažno ime za glavnog lika. Nije povezano s nijednom određenom političkom osobom", dodao je Kestendžić.

Jedan od najzanimljivijih aspekata igre je to što glavni neprijatelj nije unaprijed definisan. Igrač odlučuje ko će biti taj neprijatelj, a trenutno je predstavljen kao misteriozni oblak s bradom, koji čeka na kraju Ramovog putovanja. Ovaj jedinstveni pristup i autentična atmosfera Sarajeva iz 1992. godine čine "Ramo" posebnom igrom koja će zaintrigirati ljubitelje nostalgičnih sjećanja.

Ključne karakteristike igre:

Autentična atmosfera: Doživite Sarajevo 1992. kroz detaljno dizajnirane nivoe.
Dinamične borbe: Suočite se s raznolikim neprijateljima i izazovima.
Retro stil: Uživajte u 8-bitnim coverima ex-Yu hitova.
Jedinstvena priča: Proživite Ramino putovanje kroz grad i njegove osobne vendete
Ovdje možete preuzeti igru "Ramo" i započeti svoje putovanje kroz uzbudljive ulice Sarajeva iz 1992. godine. Pripremite se da se suočite s izazovima, borite s neprijateljima i istražujete bogatstvo lokalne kulture. Preuzmite ovdje.

Uživajte u svakom trenutku, oslobodite svoj duh avanture i doživite nezaboravne uspomene dok se borite za opstanak u turbulentnom vremenu.