Dok brojne automobilske kompanije mijenjaju svoje planove vezane uz elektrifikaciju i fokus stavljaju na jeftinija električna vozila, Tesla se odlučila na drugačiji pristup.

Elon Musk objasnio razloge odgode Teslina robotaksi servisa
Foto: Anadolu Agency

Puno ambiciozniji, ali i riskantniji. Naime, i Musk je razmišljao o modelu Tesla 2, cjenovno povoljnijoj Tesli koja bi bila dostupna većem broju ljudi, no njegova firma odlučila se odgoditi planove o takvom automobilu i sve karte staviti u futuristički projekt robotaksija.

O takvim autonomnim vozilima Musk govori godinama, a predstavljanje robotaksi servisa najavio je za 8. august. Krajem prošle sedmice mrežom su se proširile informacije kako će Tesla odgoditi predstavljanje svojih robotaksija za oktobar, a sada je to potvrdio i sam Musk koji je naveo i razloge odgode. Ti razlozi odnose se na važne promjene dizajna na prednjem dijelu vozila, a Musk je spomenuo i prikazivanje još nekih stvari, prenosi Zimo.hr

Iako nije spomenuo kada bi Tesla mogla predstaviti svoj servis autonomnih taksija, nije negirao prijašnja izvješća kako će to biti u oktobru tako da je to mjesec u kojim bi konačno mogli vidjeti šta je ekipa iz ove firme pripremila. Trenutno nije poznato kako će Muskovi robotaksiji izgledati i kako bi taj servis mogao raditi, no CEO firme je ranije spomenuo kako bi neka vozila mogla posjedovati i njima upravljati sama Tesla, dok će vlasnici ostalih vozila biti privatne osobe koje će svoje automobile iznajmljivati Teslinoj mreži.

Jasno, ne treba očekivati kako će odmah nakon predstavljanja ovaj servis početi s radom jer su pred Teslom još brojni tehnološki i regulatorni izazovi koje treba savladati prije nego dobiju zeleno svjetlo da njihovi automobili u kojima neće biti vozača budu mogli ravnopravno i sigurno sudjelovati u prometu s ostalim vozilima.

Na Reutersu spominju kako su dionice Tesle jučer porasle, a spomenuli su zanimljiv razlog za to - Muskovu podršku Trumpu te vjerovatnost da bi Trumpova administracija, ako on ponovno bude izabran za prvog čovjeka SAD-a, mogla biti popustljivija prema Tesli pri davanju regulatornih odobrenja za servis robotaksija i sisteme autonomne vožnje.