Zašto avionska sjedišta nisu u istoj ravni s prozorima?
Foto: Tuzlanski.ba

Sjedenje do prozora u avionu predstavljalo bi mnogo zabavnije iskustvo da putnici u većini slučajeva ne moraju da se nagnu naprijed kako bi uživali u pogledu.

Proizvođači aviona zapravo planiraju raspored sedišta u skladu s rasporedom aviona, ali se to najčešće promeni prilikom kupovine aviona.

U želji da što više povećaju profit i kompetitivnost, avio-kompanije nerijetko dodaju nekoliko dodatnih redova sjedišta nego što je prvobitno predviđeno.

Uprkos tome što vole komfor, putnici će radije platiti nižu cijenu karata na kraćim letovima nego se baškariti u sjedištima, pa avio-kompanije u skladu s time donose svoje odluke.

Proizvođači poput Boinga, na primjer, preporučuju raspored od 3+3+3 sjedišta sa prostorom između redova od 81,2 centimentra. On je nekada iznosio 86,3 centimetra, a nove tendencije ukazuju na to da bi u budućnosti u pojedinim letilicama mogao da se smanji na 71 centimetar.