Umjetna inteligencija ponovo je bila na visini zadatka.
Ovaj put predstavila je različite brendove automobila kao pripadnice ljepšeg spola, a fotografije je na svom profilu podijelio korisnik Universal.AI.
Najveće simpatije korisnika društvenih mreža pokupili su Lamborghini i Mercedes Benz.
"Toliko volim automobile da bi mi bilo teško izabrati jedan", glasio je jedan od komentara na TikToku.
Umjetna inteligencija već je uveliko prisutna u našem okruženju, a njena tehnologija će s vremenom će postati još bolja kako se aplikacije nastave razvijati.
Osim uticaja na industriju razvoja softvera, usluga korisnicima i istraživanja tržišta, ima potencijal za pojednostavljenje procesa i kreiranje učinkovitosti u cijelom poslovnom svijetu.
Međutim, kao što ni "živa slika" nije u potpunosti uništila nekada popularni radio tako ni generativna umjetna inteligencija neće zamijeniti ljude.
Umjesto toga, postat će još jedan alat za povećanje produktivnosti i učinkovitosti na radnom mjestu.