Foto: Tuzlanski.ba

Sa napretkom tehnologije u prvim decenijama 20. vijeka, avijacija je neprestano pomjerala granice "mogućeg", a ove naočale omogućile su "udobno" letenje

Kada se govori o naočalama, ne postoji ni jedno ime koje je toliko kultno kao Ray Ban, niti oblik popularniji od takozvanih "avijatičarki".

Sa napretkom tehnologije u prvim decenijama 20. vijeka, avijacija je neprestano pomjerala granice "mogućeg", a kao posljedica sve izazovnijih uslova letenja, veliki broj pilota žalio se na glavobolju i mučninu zbog izloženosti Sunčevom zračenju.

Kako bi riešio ovaj problem, američki general vazduhoplovstva John Macready uposlio je Bausch & Lomb da dizajnira nove naočale za sunce sa zelenim staklom, ne bi li umanjio neprijatan odsjaj i štetu po vid pilota.

douglas-macarthur-ray-ban-naocale

Nove naočale su uklonile (na engleskom "banned") ometajuće zrake (na engleskom "rays") i tako su dobile svoje legendarno ime - RayBan.

Komercijalni uspon Ray Bana došao je 1937. godine kada je američka vojska odlučila da promoviše pilotsku profesiju i radi toga pustila Ray Ban u prodaju, a prvi čovjek koji je popularizovao legendarne naočale bio je general Douglas MacArthur koji ih je nosio na fotografijama usnimljenim prilikom iskrcavanja na Filipinima 1944. godine. (newsweek.rs)