YouTube je ranije najavio više od dvadesetak ažuriranja, uključujući "fino podesivu" brzinu reprodukcije, timer za spavanje i više "kinematografskog osjećaja" za svoju aplikaciju.

YouTube uveo novu korisnu opciju: Sleep timer i podešavanje brzine pružaju kinematografski osjećaj
Foto: Ilustracija | Nove mogućnosti

Funkcije će se postepeno pojavljivati ​​u narednih nekoliko sedmica kao dio godišnje revizije proizvoda, potvrdio je u utorak post na blogu video giganta u vlasništvu Google-a.

Dok video snimci već imaju opcije za četvrtinu brzine (1x, 1,25x, 1,5x, itd.), ažuriranje će omogućiti podešavanja u koracima od 0,05.

Korisnici mobilnih uređaja će također vidjeti poboljšano pretraživanje u pejzažnom načinu rada, s većim odzivom, većim sličicama i većim tekstom. Kompanija takođe obećava "vizuelna poboljšanja širom YouTube-a" u nastojanju da "pojednostavljuje" aplikaciju.

Korisnici će moći personalizirati playliste tako što će dizajnirati vlastite sličice, uključujući mogućnost korištenja YouTubeovih rastućih AI mogućnosti za te dizajne. Kasnije ove godine dolazi i opcija koja omogućava korisnicima da glasaju za video zapise na plejlistama.

Novi timer za spavanje omogućava korisnicima mobilnih uređaja da automatski pauziraju videozapise nakon određenog vremena. Kompanija je saopštila da je testiranje ove funkcije sa YouTube Premium članovima ranije ove godine izazvalo "zahvalne kritike".

YouTube-ova TV aplikacija također dobija mnoga poboljšanja koja dolaze u mobilnu i web verziju, sa "suptilnim dodirima" koji imaju za cilj da daju iskustvu gledanja "bioskopski osjećaj". U postu na blogu gledaoci su savjetovali da “paze na nove ružičaste nijanse, kao i na druge lagane dodire koji dodaju dinamiku”.

Novo korisničko iskustvo na YouTube Shorts također dolazi u dnevnu sobu, omogućavajući gledaocima da čitaju komentare ili kupuju dok se sadržaj reproducira u glavnom prozoru. Shorts, kreiran kao TikTok alternativa, dodat je u aplikaciju YouTube TV 2022. godine.

Ažuriranja su uslijedila nakon prošlomjesečne vijesti da je YouTube pokrenuo "imerzivne stranice kanala" u svojoj TV aplikaciji. Čim gledalac posjeti kanal kreatora, video će se početi automatski reproducirati kako bi gledaocima pružio okus ponude kanala, s ciljem poboljšanja angažmana.