Od kaubojskih čizama do čari s mirisom pržene piletine, proizvođač pjenaste obuće Crocs važi za čuda.

Šapa naprijed: Crocs predstavio čizmice za pse
Foto: Crocs

Ovog mjeseca, Crocs stavlja svoju najbolju šapu naprijed: neobičan, ali udoban proizvođač obuće objavljuje liniju čizmica za pse.

Čizmice za kućne ljubimce dio su partnerstva s kompanijom za snabdijevanje kućnim ljubimcima i uslugom za pretplatu BARK u sklopu godišnje Crocsove kampanje „Croctober“, kada izdaje proizvod inspirisan obožavateljima.

Crocs je ovog mjeseca predstavio liniju obuće za pse koja će biti dostupna za kupovinu od 23. oktobra. Trenutno je dostupan jedan model Crocs čizmica za pse u dvije boje, zelenoj i rozoj po cijeni od 49.99 eura, piše CNN.

Ove Crocs čizmice za kućne ljubimce nastale su u partnerstvu s kompanijom BARK, koja se bavi opremom za ljubimce i nudi pretplatničke usluge. Dio su Crocsove godišnje kampanje Croctober, tokom koje predstavljaju proizvode nadahnute prijedlozima obožavatelja.

"(Tržište) se vraća, iz moje perspektive, na ono što je bilo prije pandemije, što je ključno da su promotivni periodi izuzetno važni", rekao je izvršni direktor Andrew Rees analitičarima tokom poziva o zaradi u augustu.

“Vjerujemo da morate učestvovati u tim promotivnim periodima da biste dobili pravedan dio u potrošnji potrošača.”

Amerikanci su davali više novca za svoje ljubimce u protekloj deceniji. Zavod za statistiku rada saopštio je da su troškovi za kućne ljubimce porasli za 77,9 posto od 2013. do 2021. godine.

Vlasnici kućnih ljubimaca potrošili su ukupno 147 milijardi dolara na troškove vezane za kućne ljubimce u 2023., a predviđa se da će taj broj ove godine porasti na 150,6 milijardi dolara, prema Američkom udruženju za kućne ljubimce.

Moć fandoma

Uprkos, ili možda čak i zahvaljujući čestim ismijavanjem modnih osoba, Crocs je sebi zauzeo mjesto u pop kulturi. Njegov meme status i sklonost da postane viralan potpomognuta je saradnjama sa zvijezdama poput Justina Biebera do Bad Bunnyja.

A prodaja brenda obuće je porasla 2020. godine, zahvaljujući porastu ležerne mode tokom pandemije.

“Crocs ima vrlo jaku bazu obožavatelja i vrlo je dobar u interakciji s njima putem društvenih kanala i marketinških kampanja,” rekao je Neil Saunders, maloprodajni analitičar u GlobalData.

Saunders kaže da je uvođenje Pet Crocs-a, koje je kompanija opisala kao "jedan od najtraženijih proizvoda u historiji brenda", još jedan potez za koji se očekuje da će se svidjeti mlađim fanovima koji su više upućeni u društvene mreže.

„U mnogim slučajevima to će biti zabavne kupovine koje će ljudi dijeliti na društvenim mrežama, pomažući u jačanju brenda Crocs“, rekao je.