Prije nekoliko dana popularna lutka Barbie dobila je novi realističniji izgled. Firma Mattel, koja je 1959. godine svijetu predstavila Barbie, ove je godine počela proizvoditi lutku u tri nove verzije koje opisuju kao “sitna”, “visoka” i “zaobljena” te dolazi u sedam različitih boja kože i nijansi, 18 različitih frizura i boja očiju.
Mnogi su nakon njihovog poteza izrazili mišljenje kako bi sve lutke trebale biti napravljene realističnije, a neki smatraju kako bi lutka Kena, Barbienog izabranika, također trebala imati realističniji izgled, piše The Telegraph, prenosi Telegram.
Korisnici Twittera smatraju kako bi Kena trebalo proizvoditi u ''dadbod'' verziji. Naime, izraz ''dadbod'' označava muškarca koji ne provodi čitave dane u teretani i ne stidi se svog trbušćića.
Men call for #dadbod Ken dolls after Barbie gets a makeover https://t.co/sx9QeV3iif pic.twitter.com/j5lkeU54uS
— CBC News (@CBCNews) Siječanj 29, 2016
Dadbod muškarci su prirodniji
Ovaj izraz je popularizirala Mackenzie Pearson u svom djelu The Odyssey, a na taj način se opisuje tip muškarca koji “nekad ide u teretanu, ali vikendom voli popiti i pojesti cijelu pizzu”.
“Iako svi volimo isklesane tipove postoji nešto kod dadboda što muškarce čini humanijima, prirodnijima i atraktivnijima”, smatra Pearson, a najčešće se na taj način opisuje figura poznatih filmskih faca kao što su Seth Rogen, Jason Segel i Chris Pratt. Ali, ima i onih koji nisu baš zadovoljni inicijativom, tvrdeći da se tako promoviše nezdravi stil života. (Tuzlanski.ba)