Foto: Tuzlanski.ba

Marketing je dobra, kvalitetna i kreativna reklama, ali i ona koja izazove smijeh. Pravi potez odličnog marketinškog poteza djelo je čuvene travničke ćevabdžinice 'Hari'.

Naime, na društvenim mrežama kruže fotografije bilborda iz bh. gradova, a koje su izazvale brojne reakcije u kojima im svi čestitaju.

"Jedina zaslužena desetka u Travniku", stoji na bilbordima koji masovno kruže društvenim mrežama.

Kako se da zaključiti šaljivi natpis nastao je nakon brojnih afera sa lažnim diplomama, a za koje se vezuju pojedini fakulteti, pa i onaj u Travniku.

"Čestitam za ideju nepoznatom autoru", "Kakva reklama, carevi, dugo me neki bilboard nije ovako nasmijao", "Ovo je marketing, privatni fakulteti na aparatima", "Ponovo ćevapi preuzimaju primat kada je u pitanju prva asocijacija na Travnik", samo su neki od komentara.