Foto: Tuzlanski.ba

Izbor evropskog automobila godina je smanjenjem broja nominiranih na sedam finalista ušao u svoju zadnju fazu. Ime pobjednika saznat ćemo iduće godine na ženevskom salonu automobila. 

Žiri sastavljen od 60 članova glasovao je nakon što je većina njih imala prilike u testnoj sedmici organizovanoj u Danskoj isprobati većinu od 37 nominiranih automobila. Izabrali su sedam najboljih, a oni su poredani po abecednom redu:

Alfa Romeo Stelvio

Prvi pravi Alfin SUV je očito puni pogodak. Iako modelu neki spočitavaju nedostatak premium osjećaja u kabini, a drugi spočitavaju cijenu, svi su složni  jednom, Stelvio se vraški dobro vozi.

Audi A8

Najprestižniji Audijev model je ujedno i tehnološki najnaprednija limuzina na tržištu. Nudi prvoklasan komfor, vrhunsku opremu i dakako autonomnu vožnju.

BMW serije 5

Tek stepenicu niže od prije spomenutog stoluje BMW-ova serija 5. Iako je ovdje konkurencija jaka mnogi se slažu kako u pogledu voznih osobina bavarska lađa spada u sam vrh.

Citroen C3 Aircross

Simpatični Citroen dolazi iz najbrže rastućeg segmenta u Evropi i samim time je zaslužio uvrštenje. Nudeći visoku razinu udobnosti i sigurnosti, ima 12 sistema za pomoć u vožnji, 4 tehnologije za povezivost, a osvojio je 5 zvjezdica na Euro NCAP testu.

Kia Stinger

O ovom automobilu se malo zna kod nas, no ostatak svijeta ga itekako hvali. Kad već nisu prošli Picanto, Rio i Stonic morao je Stinger.

Seat ibiza

Jedan mali auto iz VW koncerna je obaveza izbora, a ove godine je to palo na Ibizu.

Volvo XC40

Najmlađi finalista je ujedno i jedan od najpoželjnijih, bar kad je ovakav tip vozila u pitanju.

Prije proglašenja pobjednika sedam finalista će još jednom biti podvrnuti detaljnim testovima, i to u testnom centru u francuskom Mortefontaineu. Podsjetimo, ove godine je Evropski auto godine bio Peugeot 3008. (index.hr)