Slovenski kreativni direktor Jure Tovrljan ponovno je izradio poznate logotipe kako bi ih prikazao s poteškoćama socijalnog distanciranja, piše Bored Panda.
Projekat je započeo prije otprilike sedmicu dana, a već je stvorio 11 novih koronavirusnih logotipa.
„Stvari oko COVID-19 ozbiljno izmiču kontrolama i svi moji feedovi na društvenim mrežama su preplavljeni jeftinim mimovima“, rekao je za Ad Age.
„Odlučio sam oživjeti staru strast, dizajn logotipa i vidio sam priliku za neki kvalitetan sadržaj.“, prenosi Tuzlanski.ba.
Jure je došao na ideju za seriju redizajna logotipa gledajući Starbucks logo i pitajući se: "Kako bi sirena izgledala s maskom?" Zaintrigiran konceptom, tada je počeo razmišljati o drugim poznatim logotipuna, kao što su Nike, Mastercard, NBA, United Airlines, LinkedIn i Target.
„U početku sam imao nekoliko negativnih komentara, ali sve je urađeno u pozitivnom duhu“, rekao je.
„Samo sam htio širiti poruku na drugačiji način i ljudima dati do znanja da se održavaju na društvenoj distanci, ako je moguće da ostanu kod kuće." (Tuzlanski.ba)