Američki brend Tupperware, koji proizvodi plastične posude za hranu i piće, je uslijed značajnog smanjenja prodaje podnio zahtjev za bankrot.

Čuveni brend koji proizvodi plastične posude podnio zahtjev za bankrot
Foto: Leticia Almeida | Tupperware bilježi smanjenu prodaju

Iz ove kompanije su saopćili da će tražiti sudsku dozvolu za početak prodaje brenda i da im je cilj nastavak rada. Kompanija sa 78-godišnjom tradicijom postala je sinonim kada se govori o bilo kojoj plastičnoj posudi za hranu i piće.

Uprkos nastojanju da poboljšaju svoje proizvode i da se pozicioniraju među mlađim potrošačima, nisu uspjeli da se izdvoje od konkurencije. Prošle godine su upozorili da bi mogli bankrotirati ako se brzo ne prikupe nova finansijska sredstva. Vrijednost Tupperwareovih dionica ove je sedmice smanjena za 50 posto, nakon što je objavljeno da se planira bankrot.

Kratkoročno povećanje prodaje proizvoda ovog brenda dogodilo se tokom pandemije koronavirusa, kada je mnogo ljudi kuhalo kod kuće. Nakon toga je uslijedilo smanjenje prodaje. Rast cijena sirovina, rast plaća i troškova transporta negativno su utjecali na profit.

"Izazovno makroekonomsko okruženje u prethodnih nekoliko godina ozbiljno je utjecalo na financijsku poziciju kompanije“, izjavila je izvršna direktorica Tupperwarea Laurie Ann Goldman u obraćanju investitorima.

Tupperware je kompanija koju je 1946. godine osnovao Earl Tupper i njezini proizvodi su bili velika inovacija. Naime, tada se počela koristiti plastika kako bi hrana ostala što dulje svježa, što je bilo neprocjenjivo kada su frižideri mnogima bili preskupi. Pokazalo se da to nije bio uspjeh kratkog daha.

Prodavačica Brownie Wise doprinijela je da brend postane sinonim za domaćinstvo. Ona je razvila pristup da prodavači, koji su uglavnom bile žene, prodaju proizvode drugim ženama u njihovim domovima. Njihovi proizvodi trenutno se prodaju u 70 država širom svijeta.