Šezdesete godine su bile izuzetno napredne u japanskoj ekonomiji, došlo je do brojnih poboljšanja uključujući i željeznicu.
Prva moderna željeznička linija velike brzine otvorena je 1964. godine. Međutim, nakon što je popularnost japanskih vozova za spavanje dostigla vrhunac u sedamdesetim godinama prošlog vijeka, došlo je do ekspanzije mreža metroa, domaćih vazdušnih linija i jeftinijih noćnih autobusa.
"Sunrise Seto" i "Sunrise Izumo" su jedini redovni vozovi za spavanje. Na svom putovanju iz Tokiya do Okayame, dva voza su spojena zajedno kao jedan dugačak voz od 14 lokomotiva
U stanici Okayama,svaki od navedenih vozova sa svojih 7 lokomotiva nastavlja samostalno i na kraju doseže različite destinacije. Sunrise Seto odlazi u grad Takamatsu na ostrvu Shikoku, a Sunrise Izumo ide u grad Izumo kod Shimane.
Ovisno o tipu odjeljka, putnici Japan Rail Pass-a će morati platiti dodatnu nadoplatu do oko 17.000 jena (263 KM) za vožnju u kabinama, ali će obične moći koristiti bez dodatnih troškova.
Putnici su često zadovoljni a neki od njihovih komentara su: "Svaki voz je izuzetno čist, Japan je jako lijep", "Putovao sam japanskim vozom prije pedesetak godina, u mojoj zemlji i dalje nemamo tako dobre."
U nastavku pogledajte interijer ovog luksuznog voza. (Tuzlanski.ba)