
Popularni likovi koji predstavljaju M&M's bombone dobili su novi izgled. Kompanija Mars Inc., u čijem je vlasništvu M&M's, najavila je na društvenim mrežama kako se odlučila na promjenu s ciljem da likovi budu odraz današnjeg društva.
"Predani smo stvaranju svijeta u kojem svako osjeća da pripada i da je uključen u društvo", poručili su.
Najveća promjena uočljiva je na dvama ženskim likovima, koji sada imaju manje feminiziran izgled. Umjesto štikli, zeleni ženski lik na nogama sad ima tenisice, a na smeđem liku šminka je manje naglašena.
Ovaj potez izazvao je mnoštvo reakcija ljudi na internetu.
"Zašto je bilo potrebno riješiti se štikli?" upitao je jedan korisnik Twittera.
"Nije li poenta feminizma da možemo birati želimo li biti ženstvene ili ne?" složila se druga korisnica.
"M&Ms nisu samo izmišljeni, već i doslovno u bojama duge, a opet očito nisu dovoljno raznoliki", zaključila je četvrta.
M&Ms are not only fictional, but also literally a rainbow, and yet still they are apparently not diverse enough https://t.co/fmgO3eW8ze
— Lauren Chen (@TheLaurenChen) January 20, 2022
“Ko je ikada pogledao u M&M-ove i pomislio da oni trebaju biti odraz društva. To je slatkiš”, napisala je treća
Bilo je i onih koji su ideju podržali.
"Doslovno nikad nisam jeo M&M jer sam uvijek smatrao da su njihovi likovi zastarjeli i uvredljivi. Jedva čekam da ih konačno kušam", napisao je komentator.
I have literally never eaten an M&M because always I found their characters outdated and offensive. Can’t wait to finally try one https://t.co/LrjbmqKV2V
— Tommy Smokes (@TomScibelli) January 20, 2022
"Ja sam patila cijelo svoje djetinjstvo jer se nisam vidjela među M&M's reklamama. Gotovo kao da nisam pripadala ovom društvu. Ovo me zato jako veseli", zaključila je komentatorica. (Index.hr)