Ženske osobine kao što su iskrenost, poniznost i osjećajnost bile su poželjne u poslovnom svijetu, dok 80 posto ljudi nije bilo zadovoljno muškim ponašanjem.
Gotovo 66 posto ljudi smatra kako bi im na poslu bilo ljepše da muškarci razmišljaju kao žene, potvrdilo je međunarodno istraživanje provedeno u 13 zemalja. Volonteri su trebali 125 ljudskih karakteristika pripisati muškarcima, ženama i neutralnoj kategoriji, piše Daily Mail.
Ženske osobine kao što su iskrenost, poniznost i osjećajnost bile su poželjne u poslovnom svijetu, dok one muške poput arogancije i pretjerane dominantnosti treba izbjegavati. Ispostavilo se da su nježni i osjećajni tipovi bili uspješniji na poslu nego agresivni muškarci, potvrdilo je istraživanje. Gotovo 80 posto ispitanika nije bilo zadovoljno s načinom na koji se muškarci ponašaju u društvu i na poslu.
- Ljudi bolje reagiraju na zajednički rad i povjerenje nego na dernjavu i sukobe. To pokazuje da je vrijeme za promjene u pretežno muškom svijetu – istaknuo je John Gerzema, istraživač koji je podatke skupio u svojoj knjizi "Atenina doktrina: Kako će žene i muškarci koji misle kao one vladati u budućnosti". (24sata.hr)