JP Autoceste FBiH privodi kraju pripreme za početak eksproprijacije zemljišta za dionicu Bihać-Ćoralići, čime projekt izgradnje brze ceste ulazi u novu fazu.

Strateški projekat: Bliži se gradnja ceste koja će povezati tri bh. grada sa EU
Foto: Ilustracija | Bliži se gradnja

Federalno ministarstvo okoliša i turizma obavijestilo je stanovnike USK, grada Bićhaa i Cazina kao i sve ostale zainteresirane subjekte, o podnesenom zahtjevu za provođenje postupka ocjene Studije uticaja na okoliš za Projekat izgradnje brze ceste Bihać-Cazin-Velika Kladuša-granica RH.

Zahtjev se odnosi na poddionicu Bihać – Ćoralići, a investitor je JP Autoceste FBiH, piše BiznisInfo.ba.

Termin održavanja javne rasprave biće nakandno objavljen u skladu sa Zakonom o zaštiti okoliša.

Primjedbe javnosti na predmetnu Studiju mogu se dostavljati u kontinuitetu na adresu Federalnog ministarstva okoliša i turizma u pisanoj formi, sve do roka – 15 dana nakon održavanja javne rasprave.

Dokumentacija za ocjenu Studije uticaja na okoliš je dostupna na uvid u prostorijama Federalnog ministarstva okoliša i turizma.Inače, iz Autocesta FBiH ljetos su saopštili da su u svrhu eksproprijacije zemljišta izdvojili 2 miliona maraka, a imaju završeno idejno rješenje za dionicu Bihać – Ćoralići, dužine 18 kilometara.

Tada su rekli da do kraja godine očekuju početak procesa eksproprijacije.

Projekat Bihać – Cazin – Velika Kladuša je nešto o čemu se govori već duže vrijeme ali bez konkretnih poteza.

Ohrabruje činjenica da su sredstva za te svrhe na Federalnom nivou obezbijeđena.

''Ovaj projekt se naslanja na projekt Treće razvojne osi i dalje bi trebao ići prema Karlovcu i Novom Mestu. Dakle, taj projekat je od strateške važnosti za razvoj ovog dijela BiH, kako s aspekta cestovnog povezivanja tri Krajiška grada, tako s aspekta povezivanja Krajine sa EU. Zbog toga svi u Krajini moramo imati politički konsenzus oko toga i svi insistirati na što brožoj realizaciji'', istakao je jednom ranijom prilikom gradonačelnik Bihaća Elvedin Sedić.