Srijeda, 23. Septembra 2020.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Evo šta se događa s vašim tijelom kada počnete plivati 3 puta sedmično

Plivanje može biti karta za zdravo tijelo i dušu, bez obzira na godine, piše Bright Side.

Ne samo da vam može pomoći da pokrenete cijelo tijelo, već također pomaže onima koji se nose s depresijom oslobađajući endorfine  i koji pokreću pozitivne osjećaje. Ali to nije jedina korist koju ova aktivnost može donijeti, prenosi Tuzlanski.ba.

Vaša pluća će bolje raditi

Redovno plivanje može biti dobar način za jačanje pluća. U stvari, istraživanje  govori da plivanje ima prednost pred jogom kada je u pitanju poboljšanje rada pluća. To je zato što je plivanje u stanju povećati elastičnost mišića pluća i grudnog koša.

  • Vaši zglobovi će biti jači

    Budući da plivanje održava gotovo 90% vaše težine, to je savršena vrsta vježbanja za one koji imaju, recimo, bolove u zglobovima izazvane artritisom. To znači da vam redovno plivanje može pomoći da smanjite rizik od pogoršanja artritisa tako što ćete redovno vježbati mišiće i pomoći da mišići oko vaših zglobova ostanu snažni.

  • Ojačat će vaša leđa

    Ako ste neko ko pati od hroničnih bolova u leđima, kao što je išijas, onda plivanje može izgraditi mišiće leđa i poslužiti kao olakšanje bolova, usput ćete izgubiti i na težini.

  • Sagorjet ćete kalorije

    Plivanje 3 dana u sedmici može biti fantastičan način za sagorijevanje dodatnih kalorija, a ujedno i jačanje mišića. U 30 minuta plivanja možete sagorjeti 500 kalorija, što je zapravo dvostruko više nego što biste sagorjeli da hodate, što čini savršenu vježbu.

  • Vaš proces starenja će se usporiti

    Prema jednom istraživanju, plivanje  3 do 5 puta sedmično odgodilo je proces starenja, ne po godinama, nego decenijama. U studiji se navodi da je to dijelom posljedica mišićne snage ljudi koji redovno plivaju, što je ključni dio procesa starenja i propadanja fizičkog zdravlja.

  • Vaš san će biti bolji

    Kupanje također čini čuda za vaš um i san. To je zato što je za plivanje utvrđeno da je jedna od ključnih vježbi koja pomaže kod nesanice. Ovo izgleda kao pozitivna vijest ako se potrudite zaspati. (Tuzlanski.ba)

  • Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , , ,