Gledaoci "Velikog Brata" greškom pomogli humanitarnu kampanju
Foto: Tuzlanski.ba

Humanitarna organizacija Danske narodne crkve za pomoć ugroženima saopćila je na svom websiteu da se, zahvaljujući finalu danskog izdanja televizijskog programa "Veliki Brat" održanom proteklog vikenda, u kasu te organizacije greškom slilo oko 3.600 eura.

Prilikom SMS-glasanja za pobjednika tog realityja, 180 gledalaca nije obratilo pažnju na automatsko ispravljanje pravopisa na svojim smart telefonima, to jest da je skraćenica imena jednog od učesnika, "NIR", automatski prepravljana u skraćenicu humanitarne kampanje "MOR" (Majka).

Tako su nepažljivi gledaoci umjesto manje od jednog eura, koliko je koštao SMS za glasanje u "Velikom Bratu", za pomoć djeci i majkama u siromašnim afričkim zemljama priložili po 20 eura, koliko je koštao humanitarni SMS u toj kampanji, ali je Danska crkva ponudila da im novac vrati, ukoliko zatraže, prenosi Beta. (Fena)