Adidas će uskoro predstaviti novu liniju sportskih grudnjaka, ali reklama za koju se odlučio uopšte ne prikazuje grudnjak. Umjesto toga, iz kompanije su na Twitteru objavili 25 fotografija golih grudi.
“Vjerujemo da ženske grudi u svim oblicima i veličinama zaslužuju potporu i udobnost. Zbog toga naša nova linija sportskih grudnjaka uključuje 43 različita stila, kako bi svako pronašao pravi za sebe”, napisali su uz hashtag “potpora je sve”.
Očito je da su ovim oglasom željeli privući pažnju, a u tome su bez ikakve sumnje uspjeli. Kampanja je brzo postala viralna, ali korisnici Twittera manje raspravljaju o novim sportskim grudnjacima, a više o golim grudima u reklami.
Dok neki korisnici, većinom žene, komentarišu da bi više voljele vidjeti kako izgledaju sami grudnjaci, drugi čestitaju Adidasu. Neki tvrde da je reklama neprimjerena, dok su drugi jednostavno zbunjeni.
We believe women’s breasts in all shapes and sizes deserve support and comfort. Which is why our new sports bra range contains 43 styles, so everyone can find the right fit for them.
🔗 Explore the new adidas sports bra collection at https://t.co/fJZUEjvopQ#SupportIsEverything pic.twitter.com/CESqmsXOwI
— adidas (@adidas) February 9, 2022
“Sportski grudnjak je najvažniji dio opreme za vježbanje onima koji imaju grudi. Samopouzdanje i potpora koju daje može značajno uticati na nečiji rezultat i volju za bavljenjem sportom. Galerija pokazuje koliko su ženske grudi različite te ističe da je dobro krojena podrška ključna”, istaknuli su iz Adidasa za CNN.
Marketinški ekspert David Placek, tvrdi da je ovo čisti primjer senzacionalističkog oglašavanja.
“Podsjeća me na lekciju iz oglašavanja u kojoj se postavlja pitanje: ‘Kako privući nečiju pažnju?’ Odgovor je: ‘Pokažite im golu ženu.’ Iako oglas pomjera granicu, problem s ovom strategijom je da odvlači pažnju s proizvoda”, rekao je. (Index.hr)