Daytonski mirovni sporazum zaustavio je rat, donijeo mir i to je, činjenica, orgoman uspjeh.Ali ono što je uslijedilo kao „gratis-usluga“ uz Dayton, danas je postalo veliki razlog kolektivnog osiromašenja.
U menadžerskom stilu, moglo bi se reći: Loše upravljanje projektom. Narodnim rječnikom: Zna se ko pije, a ko plaća. Novinska agencija Atrakcija dizajnirala je deset reklamnih slogana iz današnje perspektive o posljedicama upravljanja Daytonskim sporazumom:
- Nećete se više ubijati oružjem, ubijaćete se u pojam,
- Želite da živite bolje: Bježite odavde u Dayton odakle je došao,
- Dayton je ušao u pubertet: Sad je najmahnitiji
- Neće vas ubijati puške, već žiranti i rate za kredite
- Kad demobilisani postanu dezaposleni
- Radnici neuvezanog radnog staža ne moraju umrijeti muški da bi bili hrabri: Mogu umrijeti neuvezano
- Ko je više uništio fabrika: rat ili mir,
- U ratu ste se bojali da vas ne ubiju drugi, sad se bojite da se ne ubijete sami,
- Iz genocida u GMO
- Dabogda radio u Daytonski sagrađenim fabrikama,
Novinska agencija Atrakcija