Genijalnim optičkim iluzijama šire svijest o potrebi posvajanja nezbrinutih životinja (FOTO)
Foto: Tuzlanski.ba

Fotograf Amol Jadhav i kreativni direktor Pranav Bhide osmislili su snažnu kampanju za Svjetski dan brige o životinjama u indijskom Mumbaiju kako bi raširili svijest o događaju kojeg su organizirali - posvajanje kućnih ljubimaca.

Postoji mnogo potencijalnih vlasnika kućnih ljubimaca, ali neki od njih trebaju samo malo inspiracije za posvajanje.
Korištenjem pametne tehnike osvjetljenje i kadriranja, kreativni duo je napravio seriju optičkih iluzija od portreta ljudi koje sadrže dvije slike u jednom.

Njihovi modeli svojim glavama i tijelima, odnosno prostorom između njih - tvore životinjske oblike - bilo to pas, mačka ili nešto treće.

Sve je sjelo na svoje mjesto kada su uključili jako svjetlo u pozadini i postavili lagano na prednjoj strani. Cijeli su projekt prezentirali sa sloganom "Uvijek ima mjesta za više. Posvojite".

Ljudi su čuli Amolovu i Paranovu poruku - u odnosu na prošlu godinu, postotak sudjelovanja ljudi na njihovom događaju porastao je za 150 posto te doveo do 42 posvajanja životinja. (Vijesti.hr)