Američka kompanija kreirala je prvi novi proizvod od tjestenine u pokušaju da pridobije kupce generacije Z.

Italijani u šoku: Američka kompanija Heinz čuveno jelo carbonaru odlučila strpati u limenku
Foto: Heinz | Carbonara u konzervi

Heinz je razljutio Italijane stavljajući špagete karbonaru u konzervu, a novi proizvod je nazvan "sramotnim".

Jelo, koje se sastoji od špageta i pancete u kremastom sosu , prvi je proizvod tjestenine u konzervi koju je američki brend objavio u više od jedne decenije. Biće dostupan u britanskim supermarketima od septembra, piše The Telegraph.

Njegovo lansiranje dolazi kada Heinz želi pridobiti potrošače generacije Z koji žele da im hrana bude brza i praktična, prema istraživanju.

Međutim, kompanija je razbjesnila italijanske kuhare i menadžere restorana, koji tvrde da to nije "autentična carbonara ".

Cristina Bowerman, šefica kuhinje s Michelin zvjezdicom koja je vlasnica restorana Glass u Rimu, rekla je da je nemoguće proizvesti karbonaru u limenci i opisala to kao "bastardizaciju" jednog od najomiljenijih jela u zemlji.

„Ne postoji način na koji se špageti carbonara mogu nositi u konzervi“, rekla je gospođa Bowerman za The Telegraph. “Apsolutno sam protiv toga. To je bastardizacija.”

Rekla je da se većina tjestenine, uključujući špagete, ne može pripremiti unaprijed i da je vrijeme potrebno za proizvodnju ukusne karbonare prilično određeno.

„Ako stignete da pojedete pravu carbonaru, nema šanse da ćete se zadovoljiti jednom u konzervi“, rekla je ona.

Moreno Cedroni, kuhar s Michelin zvjezdicom koji ima tri restorana u blizini Ancone na Jadranskoj obali, također je postavio pitanje kako se carbonara može poslužiti u konzervi, dok je napomenuo da je Heinz ista kompanija koja je flaširala majonezu i kečap.

„Mi smo zemlja koja je navikla da svoja jela priprema po tradiciji i uvijek smo među najboljima“, rekao je on. “Mislim da ovo neće biti uspješno, sigurno ga ne bih kupio. Ali tržište će odlučiti.”

Dok Rimljani vole da tvrde da su špageti carbonara jedan od njihovih jela, njeno porijeklo je žestoko osporavano. Jelo se jelo u cijeloj središnjoj Italiji tokom godina, ali prema lokalnoj legendi, postalo je rimsko jelo nakon što su ga popularizirali američki vojnici kada su oslobodili italijansku prijestolnicu 1944. godine.

Aldo Zilli, koji je postao jedan od najomiljenijih britanskih italijanskih kuvara nakon što se ovdje doselio u dobi od 20 godina, rekao je da je "zaprepašćen" idejom špageta carbonara u konzervi.

"Moja majka se vjerovatno okreće u grobu pri pomisli da je carbonara sada u konzervi", kazao je. 

Alessandra de Dreuille, direktorica obroka u Kraft Heinzu, rekla je: „Razumijemo da ljudi traže zgodna jela koja se pripremaju bez napora, a naša nova špageti carbonara pruža upravo to. To je savršeno rješenje za brz i zadovoljavajući obrok kod kuće.”