NASA je u petak objavila par snimaka koje je napravio svemirski teleskop James Webb i prikazuju dvije galaksije - jednu s nadimkom Pingvin, a drugu Jaje.

NASA objavila očaravajuću sliku galaksije
Foto: NASA | Galaksije vrve zvijezdama

Američka svemirska agencija obilježila je dvije godine otkako je predstavila prve naučne rezultate orbitalne opservatorije, piše Reuters

Webb, koji je lansiran 2021. i počeo je prikupljati podatke sljedeće godine, preoblikovao je razumijevanje ranog svemira dok je snimao zapanjujuće slike kosmosa. Dvije galaksije na slikama nalaze se 326 miliona svjetlosnih godina od Zemlje u sazvježđu Hidra, prenosi Tuzlanski.ba.

Svjetlosna godina je udaljenost koju svjetlost pređe u godini, 5,9 triliona milja (9,5 triliona km).

"Vidimo dvije galaksije, od kojih je svaka kolekcija milijardi zvijezda. Galaksije su u procesu spajanja. To je uobičajen način na koji se galaksije poput naše grade tokom vremena, kako bi narasle iz malih galaksija - poput onih koje je Web uskoro pronašao nakon Velikog praska – u zrele galaksije poput našeg Mliječnog puta", rekla je Jane Rigby, viša naučnica NASA Webb.

Otkako je postao operativan, Web je promatrao galaksije koje vrve zvijezdama koje su se formirale unutar nekoliko stotina miliona godina od događaja Velikog praska koji je označio početak svemira prije oko 13,8 milijardi godina.