Foto: Tuzlanski.ba

Čak i ako ne pratite modu, sigurno ste na internetu naletjeli na fotografije smiješnih i besmislenih kreacija koje se često mogu vidjeti na modnim revijama poznatih dizajnerskih kuća.

Primjerice, modna kuća Moschino je protekle sedmice u Milanu predstavila haljine u obliku torti i cvjetnih aranžmana koje u stvarnom životu nisu nosive i sigurno su se mnogi od vas do sada već zapitali koji je uopšte smisao takvih komada.

No iako izgledaju besmisleno, ovakve kreacije imaju svrhu.

Jedan od najvažnijih razloga zašto dizajneri kreiraju takve komade za revije je reklama. Smiješne i nenosive kreacije obično privuku veću pažnju medija pa samim time i javnosti, a većina dizajnera se vodi time da je svaka reklama dobra reklama. I u pravu su, a usto je i to jedan od najjeftinijih načina promovisanja brenda, prenosi index.hr.

"Iako su revije skupe, i dalje su jeftinije od kampanja s velikim manekenskim imenima i poznatim fotografima, a dopiru i do puno šire publike", objasnila je za Independent njihova bivša modna urednica Susannah Frankel.

Osim reklame, postoje i neki drugi razlozi zašto dizajneri kreiraju nenosivu odjeću. Jedan od njih je umjetnost. Moda je vrsta umjetnosti i odjeća je za dizajnere platno, a revije su izložbe na kojima pokazuju svoju kreativnost koja u modi, kao ni u jednoj drugoj vrsti umjetnosti, ne bi smjela biti ograničena.

Još jedan razlog je stvaranje ugođaja. Nenosivi komadi na reviji često samo naglašavaju temu koju je dizajner htio postići u novoj kolekciji.

Većina takvih kreacija se nakon revije prekraja u nosive komade ili završe kao izložbeni primjerci, osim ako ih ne kupi neko poput Lady Gage. (Tuzlanski.ba)