S postignutih 412 km/h u kontroliranim uslovima potvrđene su simulacije nastale tokom razvoja, a hrvatski hiperautomobil osim rekorda ubrzanja sada drži i onaj brzinski za električne modele.
Iz Rimac Automobila objavili su vijest koju je Mate Rimac nedavno najavio: njihova Nevera postala je i službeno najbrži električni serijski automobil na svijetu.
Time ovaj hrvatski hiperautomobil drži ne samo svjetski rekord u ubrzanju (8,582 sekundi za četvrt milje), već i brzinski rekord za jedan serijski električni automobil.
Posljednji rekord postignut je u kontroliranim uslovima na ovalnoj specijaliziranoj stazi Automotive Testing Papenburg u Njemačkoj, koja ima dvije ravnine od po 4 kilometra. Na njima je Nevera, prema službenom GPS mjerenju, postigla najvišu brzinu od čak 412 km/h. Pritom su korištene komercijalne gume Michelin Cup 2R, legalne za cestu, a sve se provodilo uz nadzor inženjera iz Rimca i Michelina. Ovo je ujedno i najviša brzina nekog automobila ikada postignuta na toj testnoj stazi.
Trećina brzine zvuka
Za upravljačem je bio Miroslav Zrnčević, glavni testni i razvojni vozač Rimac Automobila. Nevera je prilikom obaranja rekorda postavljena u tzv. Top Speed mode, stvarajući aerodinamički profil koji uravnotežuje otpor i potisnu silu kako bi se osigurala stabilnost pri velikim brzinama. Najviša brzina ista je koju su inženjeri dobivali u simulacijama tokom razvoja Nevere i koja je bila jedan od ciljeva, još od predstavljanja koncepta C_Two u Ženevi 2018. godine.
“Putovati brzinom od 412 km/h, znači putovati trećinom brzine zvuka. Postići tu brzinu u cestovnom automobilu je nevjerojatno složeno, ali u Neveri smo stvorili automobil koji može prijeći velike udaljenosti s jednim punjenjem, može se uhvatiti u koštac s uskim i zavojitim trkaćim stazama i može driftati, kao i oboriti rekorde ubrzanja, te postići brzine od preko 400 km/h. Vozio sam Neveru otkad je prvi put okrenula točak i vidjeti završen automobil kakav je danas stvarno je emotivan trenutak. Najvažnija stvar koju sam naučio tokom pokušaja najveće brzine je koliko je automobil bio staložen i stabilan – što potvrđuje da su naši timovi za aerodinamiku i dinamiku vozila odradili nevjerojatan posao“, izjavio je Zrnčević, prenosi Autonet.hr.
Nevera se inače kupcima isporučuje s elektronički ograničenom maksimalnom brzinom od 350 km/h. Snimku rekordne vožnje donosimo u nastavku.