Proizvođači automobila koji se oslanjaju na Recaro šokirani su jer trenutno ne postoji alternativni dobavljač sportskih sjedišta koji bi mogao osigurati velike količine. 

Najpoznatija firma za proizvodnju automobilskih sjedišta proglasila bankrot
Foto: Recaro | Sportska sjedišta

RECARO je u teškoj poslovnoj krizi. Automobilski odjel Recara odvojen je od ostatka Recaro grupe prije nekoliko godina i u rukama je investicijske kompanije Raven Acquisitions. To znači da Recarovi odjeli za izradu sjedišta u vozovima, avionima i sjedišta za igre nisu pogođeni.

Recaro je legenda u izradi sportskih sjedišta za automobile i opremio je niz modela, poput BMW-a M5, piše HAK Revija.

Sada je 215 radnika u automobilskoj firmi direktno pogođeno. Te radnike zastupa njemački sindikat IG Metall, koji kaže da je uprava Recara pružila malo informacija. Wirtschafts Woche javlja da su radnici kompanije u Kircheimu duboko nezadovoljni jer su se posljednjih godina odrekli povećanja plaća i beneficija kako bi pomogli održati firmu zdravom.

Proizvođači automobila koji se oslanjaju na Recaro također su šokirani jer trenutno ne postoji alternativni dobavljač sportskih sjedišta koji bi mogao osigurati velike količine.

Recaro postoji još od 1906. godine, kada je Wilhelm Reutter počeo proizvoditi karoserije i enterijere automobila, kasnije je promijenio ime u Reutter Karosserie, a potom ga je kupio Porsche.

Porsche je odvojio odjel za karoseriju i unutrašnjost automobila, dok je ostatak postao Recaro i počeo je proizvoditi sportska sjedišta za Porsche i druge proizvođače automobila. Recaro je već stoljećima sinonim za sportska sjedišta.