Kreativni direktor Balenciage reviju posvetio Ukrajini: I ja sam bio dijete u skloništu
Foto: Tuzlanski.ba

Ovogodišnji Fashion week u Parizu bio je drugačiji sa posebnom porukom, a modna industrija je odlučila stati uz Ukrajinu. 

Naime, jedan od poznatijih, brend Balenciaga je uradila potpuno drugačiju reviju i sve posjetitelje dočekalo je izenađenje. Ovaj brend je prije same revije izbrisao objave na svom profilu kako bi pružio pdršku Ukrajini.

No, kreativni direktor Balenciage Demna Gvasalia otišao korak dalje. Modeli su na pisti hodali kroz snijeg, noseći u rukama crne vreće za smeće. Njihov nastup gotov je ličio na nekoliko scena sa granica Ukrajine. Za publiku na stolicama su ostavljene majice u bojama zastave Ukrajine.

Inače, Demna je bio i sam izbjeglica što je otkrio u intervju za Vogue. Iz rodne Gruzije je otišao kada je imao 10 godina

"Previše sam toga žrtvovao u ratu. Prošla sedmica vraća sva sjećanja koja smo moja majka i ja spremili u kutiju i nikada ih nismo preboljeli", priznao je Demna.

Njegovo prvo utočište bilo je Odesa, ali navodi da je zauvijek ostao izbjeglica i da to nosi sa sobom.

"Strah, očaj, spoznaja da vas niko ne želi. Ali sam također shvatio i šta je istinski važno u životu, poput samog života, ljudske ljubavi i saosjećanja", istakao je kreativni direktor.

Demna  je razmišljao da otkaže predstavu i da je apsurdno održavati ovakav događaj, no na kraju je ipak odlučio da održi reviju, a čija će posveta biti za neustrašivost i otporu te pobjedi ljubavi i mira.