Svoju kampanju zvanično su započeli u kafiću Zmajevo srce u kojem rade osobe sa Down sindromom.

Donacijom Zmajevom srcu Narodni evropski savez Tuzla zvanično započeo kampanju
Foto: NES Tuzla | Posjeta Zmajevom srcu

Umjesto tribina, skupova, unaprijed osmišljenih govora i izdvajanja novca za organizaciju, Narodni evropski savez Tuzla svoju kampanju je započeo sa ljudima kojima taj novac zasigurno mnogo više znači.

''To su ljudi koji su nerijetko na marginama društva, kojima treba inkluzija i podrška, a posebno od nas koji moramo biti njihov glas u donošenju važnih odluka’’, navode iz NES-a Tuzla.

Svoju kampanju zvanično su započeli u kafiću Zmajevo srce u kojem rade osobe sa Down sindromom. Ovaj kafić je nastao kako bi se ovoj kategoriji društva pružila prilika za inkluzijom i dala mogućnost da se osjete dijelom zajednice.

Kafić je, zbog nedovoljne podrške građana, ali posebno vladajućih struktura, bio i pred zatvaranjem, ali uz dobrovoljne akcije i dobre ljude je opstao.

''Mi smo obični građani koji žele biti dio vlasti kako bismo naše resurse usmjerili u rješavanje ovakvih, ali i brojnih drugih problema različitih kategorija društva. Mi smo obični građani kojima su bitni ljudi’’, rečeno je tokom zvaničnog obraćanja tokom kojeg su se obratili Nedžad Hamzić, nosilac liste i Almir Salkić, predsjednik GO NES Tuzla.

Omer Isović, vlasnik Zmajevog srca kazao je da će vrijedna donacija koja je uručena ovom kafiću od Narodnog evropskog saveza zasigurno pomoći u daljem radu.

''Mnogi od ovih kandidata su naši gosti koje rade viđamo i koji nam dolaze na kafu dajući nam pri tome veoma važan vjetar u leđa’’, dodao je.

 ''Bitni su ljudi’’ nije samo slogan ili fraza, navode iz NES-a. ''Bitni su ljudi’’ je temelj po kojem se zasniva njihova politika.

„Ne želimo samo voditi drugačiju kampanju, želimo donijeti drugačiju politiku, onakvu kakva bi trebala biti, u kojoj je fokus čovjek, a ne interes“, poruka je i misija sa kojom počinjemo i nastavljamo.