Subota, 13. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Appleova marketinška strategija: Zašto je vrijeme na oglasima uređaja uvijek naštimano na 9:41?

Preuzmite sliku

Mnogi su primijetili da je vrijeme prikazano na Appleovim uređajima gotovo uvijek 9:41. Zbog toga se postavlja pitanje – postoji li neka posebna simbolika iza ovog izbora vremena u reklamama i marketinškom materijalu kompanije? Kako otkriva priča koja seže u januar 2007., iza ove brojke krije se zanimljiva tradicija.

Priča počinje s osnivačem Applea, Steveom Jobsom, koji je u to vrijeme predstavljao originalni iPhone. Tokom uvodnog govora, Jobs je planirao otkriti iPhone otprilike 40 minuta nakon početka prezentacije koja je počela u 9 ujutro. Kako bi sat na iPhoneu odražavao stvarno vrijeme, Jobs ga je postavio na 9:42. No, nakon dodatnih poboljšanja u govoru, tačno vrijeme postalo je 9:41, i taj trenutak je postao historija.

Od tada, Appleovi zaposlenici nastavili su tu tradiciju pri najavama novih iOS uređaja i proizvoda. Ovo vrijeme, kao počast Jobsu i njegovom originalnom predstavljanju iPhonea, sada je ugrađeno u gotovo svaki marketinški materijal za iPhone i iPad, potvrđuje stručnjak za Appleove proizvode, Chris Capelle.

Ako ste skeptični, možete provjeriti sami. Na Appleovoj web stranici, oglasi za najnoviji iPhone 15 i druge uređaje prikazuju tačno 9:41 kao vrijeme. Ova praksa nije ograničena samo na iPhone, već vrijedi i za nove iPade i MacBookove.

Međutim, postoji izuzetak od ovog pravila – Apple satovi. Njihovo vrijeme na marketinškim fotografijama je postavljeno na 10:09 ujutro, prateći estetski raspored kazaljki karakterističan za oglašavanje satova. Ovaj odabir vremena stvara estetski privlačan oblik, istaknuvši logo tvrtke za satove i druge grafike ispod broja 12. Ovako se Apple nastoji izdvojiti i ostaviti snažan dojam na svoje potrošače.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,