Vlasnik Facebooka uz pomoć korisnika ide u borbu protiv dezinformacija i lažnih vijesti
Foto: Tuzlanski.ba

Društvena mreža Facebook poziva svoje korisnike u borbu protiv dezinformacija i na prepoznavanje “vjerodostojnih” izvora, zbog poplave senzacionalizma i lažnih vesti, objavio je izvršni direktor Mark Zuckerberg.

“Previše je senzacionalizma, dezinformacija i podeljenosti u današnjem svetu”, ocenjuje on na svojoj stranici, dodajući da “društvene mreže omogućuju ljudima plasiranje informacija brže nego ikada”.

Zato je važno, smatra on, da svaki korisnik istakne kvalitetnu informaciju, ali je isto tako “goruće pitanje na koje pokušavamo odgovoriti – kako odlučiti koji su izvori informacija vjerodostojni”.

Kompanija sa više od 2 milijarde korisnika kaže da će između ostalog koristiti ankete kako bi utvrdila koje medijske kuće korisnici Facebooka smatraju vjerodostojnima, piše SEEbiz.

“Ta novina neće promijeniti količinu informacija koju ćete videti na Facebooku. To će samo promijeniti ravnotežu informacija u korist izvora koji se smatraju vjerodostojnim”, kaže Zuckerberg.

Već od naredne nedelje, najavljuje on, News Feed – ključni proizvod kompanije na tom području, davaće prednost kvalitetnim vijestima ispred onih sa manje vjerodostojnim izvorima.