Nokia se više neće fokusirati na proizvodnju i prodaju mobilnih telefona, već će uglavnom biti uključena u proizvodni proces telekomunikacionih mreža.
Da bi obilježila ovaj veliki poslovni zaokret, finska kompanija je usvojila novi logo, svoju prvu transformaciju vizuelnog identiteta brenda u posljednjih nekoliko decenija.
Iz kompanije kažu da novi logo predstavlja „dinamičniju“ Nokiju. No, ovaj „dinamičan“ izgled nije naišao na odobravanje ljudi na društvenim mrežama, a naročito ne na Twitteru.
Korisnici ove društvene mreže su propisno ismijali logom poznate firme, a njihove najbolje fore dijelimo s vama u nastavku.
"Ma, look at that ΛO<Iλ building!" pic.twitter.com/MgCwfxrYh2
— Alvin (@sondesix) February 26, 2023
Idk , captcha doesn't let me in!!! pic.twitter.com/ikVmsTwvsI
— Entro 🔭 (@Entroprox) February 26, 2023
I redesigned the new Nokia logo. What do you think?
I think it's way better. pic.twitter.com/8aEwRw6lDt
— Michal Malewicz (@michalmalewicz) February 27, 2023
DID YOU KNOW: the new Nokia logo pays tribute to its mobile phone heritage by stylizing the “N” into a trendline graph of Nokia’s market share in phones pic.twitter.com/M2uI3P9iG2
— John Kneeland (@SirKneeland) February 26, 2023
This has real KIA vibes pic.twitter.com/2I9ryzN0me
— David (@David37494266) February 26, 2023