Vlasnik jedne od najpopularnijih franšiza namijenjenih igri i zabavi djece, danska kompanija Lego, pokrenula je društvenu mrežu za djecu u dobi od 5 do 13 godina.
Lego Life, kako se zove ova mreža donekle nalik Instagramu, vrti se, naravno, oko Lego kockica i raznih kreacija koje se od njih mogu složiti.
Djeca će na mreži kao avatar svog profila moći izraditi figuricu u Lego stilu, pratiti druge korisnike, postavljati slike kreacija od legića, te lajkati, komentarisati i dijeliti slike ostalih korisnika.
Osim toga, mreža će organizovati i razne izazove koji će djecu poticati da se aktivnije pozabave Lego setovima, a organizirat će i razne kvizove i druge zabavne igre.
Društvena mreža Lego Life koristi se putem službenih iOS i Andorid aplikacija, a za sada je dostupna samo u manjem broju zemalja među kojima za sada nema BiH.
Korištenje je besplatno, a cijelo korisničko iskustvo stvoreno je kao sigurno okruženje za klince, pa im roditelji mogu bez ikakve bojazni dati da se sami snalaze u ovom virtualnom Lego svijetu. (faktor.ba)