Facebook at Work: Nova aplikacija u ponudi, velika zainteresiranost
Foto: Tuzlanski.ba

Društvena mreža Facebook pokrenula je novu aplikaciju radi širenja svoje prisutnosti u kompanijama, koja korisnicima za komuniciranje pruža alternativu e-mailu i drugim internetskim sistemima, javlja Hina.

Facebook navodi da su podaci objavljeni u toj aplikaciji "sigurni, povjerljivi i potpuno odvojeni" od osobnih Facebook profila, prenose britanski mediji.

Taj potez izazov je za LinkedIn, društvenu poslovnu mrežu koja je nedavno najavila kako planira pustiti u rad nove aplikacije kojima bi pomogla ljudima koji zajedno rade da međusobno dijele informacije.

Facebookov potez mogao bi ugroziti i druge alate koji već omogućuju sličnu saradnju radnika u kompanijama, poput Yammera, kojeg je Microsoft kupio 2012. godine za 1,2 milijarde dolara te Jivea i MangoAppsa.

Facebook već koristi oko 1,4 milijarde ljudi

Facebook već ima oko 1,4 milijarde ljudi koji koriste njegovu platformu najmanje jednom mjesečno, iako je trenutno pristup Facebooku na nekim radnim mjestima blokiran.

Iz kalifornijske firme Menlo Park ističu jednu prednost Facebookove nove usluge nad suparničkim poslovnim komunikacijskim alatima, a to je što su ljudi upoznati s njenim načinom rada, što znači da firme mogu uštedjeti na troškovima obuke.

Mnoge firme su zainteresovane za takav softver zbog pritužbi da je velik broj poruka e-mail učinio slabim alatom za održavanje kontakata.

"Facebook na poslu je zasebno iskustvo koje daje zaposlenicima mogućnost učinkovitog povezivanja i saradnje korištenjem Facebook alata - od kojih mnoge vjerovatno već koriste, kao što su News Feed, Groups, poruke i događaji", saopćila je društvena mreža. "Informacije koje se dijele među zaposlenicima dostupne su samo osobama u kompaniji".

Work App će prvo isprobati određene kompanije

Jedan posmatrač iz industrije utvrdio je da taj potez Facebooka nije nikakvo iznenađenje.

"Ako pogledate koliko su već popularne stvari kao što je Yammer, jasno je da Facebook ima apetit za poslovne usluge", rekao je Chris Green, glavni analitičar u firmi Davies Murphy Group Europe. "Yammer već uveklike izgleda i ima funkcionalnost poput Facebooka, pa je logično da Facebook slijedi Yammer na tržištu".

Za sada, Facebookov alat Work app je besplatan za korištenje, ali je njegovo korištenje ograničeno za grupu kompanija koje će ga isprobati.

U ovoj fazi, radna verzija se neće reklamirati, niti će se prikupljati podaci o korisnicima radi prodaje trećim stranama.

(Tuzlanski.ba)