Nedjelja, 8. Decembar 2019.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Pet namirnica koje je najbolje konzumirati prije izlaska, ako ćete piti alkohol

Većina nas vjerovatno je provela noć u kojoj je previše popila.

Iako je umjerena konzumacija alkohola povezana  s nekolicinom zdravstvenih koristi, ispijanje previše alkohola može imati negativan učinak na zdravlje, uključujući ozljede, depresiju, tjeskobu, bolesti jetre i visoki krvni pritisak, a da ne spominjemo mamurluk koji se javlja sljedeći dan.

Jedini siguran način izbjegavanja negativnih uticaja alkohola jest da uopšte ne pijete. Ali ako znate da ćete piti i želite da vam sljedeći dan ne bude loše , dobra ideja je pojesti obrok prije izlaska.

Naime, hrana zadržava alkohol u vašem želucu duže i usporava brzinu kojom se alkohol apsorbuje u tijelo. To znači da će vam trebati više alkohola da biste se osjećali pijani, ako ste prije konzumacije istog jeli, piše wall.hr.

U nastavku pročitajte kojih pet namirnica je najbolje konzumirati prije izlaska, ako znate da ćete konzumirati alkohol.

Banane

Banane su bogate kalijem koji je elektrolit koji ima važnu ulogu u funkciji mišića, krvnom pritisku, funkciji živaca i regulaciji tekućine. Naša tijela imaju tendenciju gubitka kalija kad pijemo alkohol pa konzumiranje hrane bogate kalijem, poput banana, prije alkoholiziranja može pomoći povećati količinu istoga u vašem tijelu. Špinat, avokado, krompir, leća, mlijeko i jogurt su, također, bogati u kalijem i odlično ih jesti prije ludog izlaska.

Lubenica

Lubenica je sjajno pojesti prije konzumiraju prije pijenja jer sadrže puno vode, što pomaže  u hidrataciji tijela. Konzumiranje lubenice i druge hidratantne hrane pomaže u sprečavanju dehidracije koja je povezana s konzumacijom alkohola. Lubenica je, također, puna esencijalnih elektrolita koji mogu konzumirati alkohol.

Losos

Losos je bogat vitaminom B12, važnim hranjivim sastojkom koji često smanjuje posljedice konzumacije alkohola. Također,  je bogat proteinima i zdravim mastima, koji, obje, mogu usporiti apsorpciju alkohola u organizam.

Grčki jogurt

Grčki jogurt sadrži visoko udio bjelančevina koje usporavaju apsorpciju alkohola. Osim bjelančevina, jogurt sadrži i masti i ugljikohidrate što ga čini hranjivom hranom koja vas puni i pruža puno energije te ne uzrokuje smanjenje šećera u krvi,.

Voda

Alkohol je diuretik i lako vas može dovesti do dehidracije te iz tog razloga, ispijanje nekoliko čaša vode je jedna od najvažnijih stvari koju možete učiniti prije pijenja. Osim pitke vode, možete jesti i hranu bogatu vodom poput krastavca, jagoda i zelene salate. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,