Petak, 19. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Lakše od trbušnjaka: Vježba koja će vam za dvije sedmice smanjiti stomak

Preuzmite sliku

Postizanje najpoželjnijeg trbuha i ne mora biti toliko teško. Postoji najlakša vježba koja će za svega dvije sedmice smanjiti trbuščić.

Za ravan stomak ne morate se mučiti i raditi beskonačan broj trbušnjaka. Tajna ove vježbe koja se naziva isisavanje trbuha ne može biti jednostavnija, samo morate pravilno disati.

U ovoj vježbi disanjem se aktiviraju i jačaju najdublji abdominalni mišići tako da jednostavno činite kontrakcije, objašnjava Rich Sturla, lični trener u britanskom centru za zdrav život Results Health & Performance.

Takva tehnika dubokog disanja i “isisavanja” zraka iz trbuha dio je pilatesa i joge, ali možete je raditi odvojeno od tih vrsta vježbi.

Čim se probudite (idealno bi bilo na prazan želudac i dok ste još u krevetu) legnite na leđa sa savijenim koljenima i stopalima položenima na madracu. Udahnite pa duboko izdahnite i uvucite trbuh toliko jako kao da pupak želite “prilijepiti” uz kičmu. Što više usukate trbuh, to će biti jača kontrakcija i učinkovitost tog pokreta.

Zadržite uvučeni trbuh 15 sekundi za početak, a kako napredujete, produžite trajanje stiska sve do 60 sekundi, uzimajući plitke udisaje prema potrebi. Ponovite 3 do 5 puta. Kada ste spremni za težu verziju “isisavanja” trbuha, radite vježbu klečeći na koljenima i dlanovima, sjedeći ravno na stolici ili na lopti za pilates.

Nakon određenog vremena vježbanja trbuh ćete moći držati stisnutim dok sjedite ili stojite tokom cijeloga dana.

Ako redovno izvodite ovu vježbu za ravan stomak, zdravo se hranite te radite i svoj uobičajeni trening, rezultate ćete vidjeti i osjetiti već za dvije sedmice, kaže Sturla.

U videu pogledajte precizno izvođenje ove jednostavne i lagane vježbe za ravan i čvrst stomak, piše Zadovoljna.hr

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,