Četvrtak, 25. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

McDonald’s poput FOLK muzike: Niko ga ne voli, svi mu se raduju

mcdonalds-folk1
Preuzmite sliku

Popularno

Bez dublje analize i istraživanja naslov ovog članka je rezultat čitanosti jučer objavljenog Postera: U Tuzlu stigao čuveni McDonald's logo!

mcdonalds-folk1Naime, više od 80 posto komentara naših čitatelja u vidu komentara ispod Facebook poveznice ili članka, jučer objavljenog postera su negativnog sadržaja kada je u pitanju otvaranje McDonald's restorana u našem gradu. Komentari su raznovrsni, od onih da u naš grad stižu holesterol i pretilost, do toga da ga treba zabraniti i da će “pokvariti posao” brojnim ugostiteljskim objektima.

Za manje od 24h od objave navedenog članka, isti je pročitan više od 8.000 puta a broj čuvenog Facebook dijeljenja/share iznosi skoro 1.000.

Da li su ovi parametri mjerilo ogorčenosti, ili je ipak mnogo više onih koji šute i nestrpljivo očekuju zvanično otvaranje ovog najpoznatijeg svjetskog lanca brze prehrane čije je svečano otvaranje u Tuzli u sklopu Avaz-Robot centra najavljeno do kraja ovog mjeseca.

U Banjoj Luci se zbog McDonald's restorana organizuju ekskurzije

Više od 45.000 ljudi posjetilo je restoran McDonald's u Banjoj Luci u prvih sedam dana rada, saopšteno je iz ovog lanca restorana brze prehrane. Skoro sva od ukupno 193 mjesta u restoranu popunjena u svako doba dana i večeri. Posjeta u restoranu je prevazišla sva očekivanja, a nerijetko se iz okolnih mjesta organizuju i školske ekskurzije kako bi se učenicima ispunila želja da posjete McDonald's.

mcdonalds-tuzla

McDonald's VS FOLK

Potpuno ista stvar je već godinama prisutna kada je u pitanju FOLK muzika. Brojne kritike na još brojnija gostovanja susjednih estradnih „umjetnika” koji su svojim nastupima po brojnim bosansko-hercegovačkim diskotekama, restoranima i kafanama najveći poslijeratni izvoznik iz naše zemlje. Na našu žalost, oni izvoze novac koji se već odavno količinski mjeri u milionima. Kritike su sve brojnije a objekti u kojima nastupaju sve popunjeniji.

I u jednom i drugom slučaju niko prisilno ne nameće svoj proizvod, odluka je na konzumentu. Jedno je sigurno. Nakon otvaranja McDonald's restorana u Tuzli, statistički podaci o posjeti se neće bitno razlikovati od onih u Banjoj Luci, a slikanje u popularnom “MC-u” bit će „IN” za profilne fotografije na Facebooku.

U svakom slučaju ukoliko čuveni „MC” posmatrate kao budući redovan način ishrane onda je to prilično loše, u suprutnom, svjetski brend koji širom svijeta ima više od 35.000 svojih restorana je dobrodošao i u naš grad… Zašto da ne – “I'm Lovin’ It“!

N.K. – Tuzlanski.ba

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: