Povećana prodaja Vispakove "Zlatne džezve" na američkom tržištu
Foto: Tuzlanski.ba

Prodaja Vispakove "Zlatne džezve" na tržištu Sjedinjenih Američkih Država za prvih devet mjeseci ove godine dostigla je ukupnu prodaju kao u čitavoj 2014. godini.

Razlog za to su, kako navode iz Vispaka, prije svega kvalitet "Zlatne džezve", ali i prodajno - marketinške kampanje koje Vispak provodi zajedno s partnerima na tržištu SDA-a.

Preduvjet uspjeha "Zlatne džezve" na američkom tržištu bio je najprije distribucija u veliki broj takozvanih etno shopova, a nakon ulaska te bosanske kafe u najveći lanac trgovina na svijetu američki Walmart sredinom 2013. godine, Vispakova "Zlatna džezva" uvrštena je početkom prošle godine i u ponudi Amazon.com, najvećoj svjetskoj internet - trgovini.

- "Zlatnu džezvu" u SAD-u su tražili najprije ljudi porijeklom s naših prostora. Vremenom je "Zlatna džezva" kao sinonim za bosansku kafu postala zanimljiva mnogim Amerikancima, a najveće svjetske medijske kuće kao što su CNN i BBC predstavile su posebnost i užitak bosanske kafe kao nešto što se obavezno mora probati. Imamo najave nekih američkih medija da će početkom 2016. ponovno snimati reportaže o bosanskoj kafi" - kazao je rukovodilac prodaje i marketinga Vispaka Armin Hodžić.

Inače, u cjelokupnom izvozu "Zlatne džezve", i dalje najznačajnije mjesto ima tržište SAD-a.

Te kafe najviše se pije, poslije Bosne i Hercegovine, u Americi, Hrvatskoj, Sloveniji, Švedskoj, Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj, saopćio je Press Centar AS Group.