Podizanje svijeti o kupovini proizvoda iz RS: ,,Naše je bolje'' u logu novog brenda
Foto: Tuzlanski.ba

Pomoćnik ministra za trgovinu i turizam Republike Srpske Dušanka Tegeltija poručila je danas povodom Svjetskog dana hrane da svaki potrošač u Republici Srpskoj kupovinom domaćeg proizvoda dobija provjereno kvalitetan proizvod i istovremeno doprinosi jačanju privrede Republike Srpske.

Tegeltija je na Konferenciji "Brendiranje domaćih proizvoda - Naše je bolje" u Istočnom Sarajevu, gdje je organizovana i prezentacija domaćih proizvoda, podsjetila da Ministarstvo u saradnji sa Privrednom komorom duži niz godina vodi ovu kampanju.

"Poruka je da su naši proizvodi kvalitetni, te da kupovina domaćih proizvoda doprinosi očuvanju postojećih i otvaranju novih radnih mjesta, te uspješnijem privrednom i ekonomskom ambijentu u Republici Srpskoj", rekla je Tegeltija.

Ona je istakla da su proizvodi, koje na ovo tržište plasiraju visoko razvijene zemlje lošijeg kvaliteta u odnosu na one, koje proizvode za domaće tržište.

"Privredna komora Republike Srpske danas je i u Banjaluci organizovala promociju domaćih proizvoda, a cilj jeste podizanje svijesti o kupovini svega što je proizvedeno u Republici Srpskoj", rekla je Tegeltija.

Promociju domaćih proizvoda u Kulturnom centru Istočno Sarajevo organizovalo je Eko udruženje "Željeznica" iz Istočne Ilidže, a osim njih svoje proizvode predstavilo je još nekoliko udruženja. Bez obzira što u BiH već postoji nekoliko brendova koji svoje politike vode reklamiranjem BiH proizvoda, logo ,,Naše je bolje'' će favorizirati proizvode napravljeno samo u jednom bh. entitetu. (Tuzlanski.ba)