Foto: Tuzlanski.ba

Umjetna inteligencija ponovo je bila na visini zadatka.

Ovaj put predstavila je različite brendove automobila kao pripadnice ljepšeg spola, a fotografije je na svom profilu podijelio korisnik Universal.AI.

Najveće simpatije korisnika društvenih mreža pokupili su Lamborghini i Mercedes Benz.

"Toliko volim automobile da bi mi bilo teško izabrati jedan", glasio je jedan od komentara na TikToku.

Umjetna inteligencija već je uveliko prisutna u našem okruženju, a njena tehnologija će s vremenom će postati još bolja kako se aplikacije nastave razvijati.

Osim uticaja na industriju razvoja softvera, usluga korisnicima i istraživanja tržišta, ima potencijal za pojednostavljenje procesa i kreiranje učinkovitosti u cijelom poslovnom svijetu.

Međutim, kao što ni "živa slika" nije u potpunosti uništila nekada popularni radio tako ni generativna umjetna inteligencija neće zamijeniti ljude.

Umjesto toga, postat će još jedan alat za povećanje produktivnosti i učinkovitosti na radnom mjestu.