Znate li koji je artikl prvi na vagama u većini marketa?
Foto: Tuzlanski.ba

Jeste li se ikada zapitali, dok ste kupovali u supermarketu, zašto su banane uvijek pod šifrom '1'. Čime je baš ovo tropsko voće zaslužilo privilegiju da gotovo na svakoj samoposlužnoj vagi drži prvu poziciju?

Nije tajna da su banane oduvijek bile među pet najprodavanijih proizvoda u svakom marketu. Kako u najvećim hipermarketima tako i u lokalnim prodavnicama. Banane uvijek prođu, neovisno o cijeni, godišnjem dobu i lokaciji prodavnice.

Praktično je, dakle, proizvod koji se najbolje prodaje označiti šifrom 1 (jedan). Osim toga, objasnili su iz jedne od najvećih trgovačkih kompanija, visoko pozicioniranje banana u odnosu na drugo voće i povrće ima veze i s abecedom.

Iako su avokado, ananas, artičoka ili aronija po abecednom redu prije banana, one su zbog velike potražnje, ali i velike zarade koju donose trgovcima dobile mjesto broj 1. Doduše, ne baš u svim prodavnicama ali i velika većina je dovoljna.

Banana je, inače, četvrta biljka u svijetu koja se koristi za prehranu. Godišnje se više pojede samo riže, pšenice i kukuruza. Svaka četvrta banana u svijetu uzgoji se u Indiji (koja je i vodeći svjetski proizvođač banana), a po deset posto svjetske proizvodnje drže Kina, Filipini i Indonezija.

Osim banana, u top pet artikala u skoro svim prodavnicama ulaze i hljeb, meso (svih vrsta), mlijeko i Coca Cola. (tportal.hr.)