Britanski poslovni list The Financial Times potpisao je ugovor s OpenAI-jem, pridruživši se nizu medijskih firmi koje su s američkim startupom utanačile uvjete upotrebe medijskog sadržaja za podučavanje generativne umjetne inteligencije.
"ChatGPT će dobiti pristup arhiviranom sadržaju londonskog dnevnika i sarađivati s FT-om na razvoju novih proizvoda umjetne inteligencije", stoji u saopćenju dvije firme, objavljenom u ponedjeljak.
ChatGPT-jevi sažeci uključivat će i linkove na londonski list, dodaje se.
"Partnerstvom (sa ChatGPT-jem - op. ur.) želimo istražiti praktične rezultate sprege izvora vijesti i umjetne inteligencije", rekao je izvršni direktor FT Grupe John Ridding.
Finansijski uvjeti sporazuma nisu objavljeni.
Skupina medijskih firmi već je sklopila slične dogovore s američkim startupom za generativnu umjetnu inteligenciju, uključujući Axel Springer, Associated Press, Le Monde i Prisa Mediju.
Neke firme već koriste generativnu umjetnu inteligenciju pri kreiranju sadržaja. BuzzFeed je najavio da će koristiti AI za testove osobnosti, a New York Times je prošle godine upotrijebio ChatGPT za sastavljanje poruka za Valentinovo, napominje Reuters. (Hina)