Za Pepsi Smart Can se kaže da otkriva nove načine pripovijedanja i pristupa novim iskustvima, posebno za novu generaciju ljudi.
![Pepsi predstavio futurističke "pametne limenke"](https://tuzlanski.ba/wp-content/uploads/2024/07/pepsi-pametna-limenka-screenshot-1720007800.jpeg?v1720007899)
Tehnologija i inovacije idu ruku pod ruku i danas možemo vidjeti njihovu najbolju upotrebu u svim mogućim sektorima, uključujući industriju hrane i pića. Od firmi za upakovanu hranu do restorana i lanaca brze hrane - vidimo ljude koji eksperimentišu sa naprednim tehnologijama za besprijekoran radni tok i bolje korisničko iskustvo.
Jedan takav nedavni primjer je Pepsijeva najnovija inovacija - Smart Can. Brend se pojavio na platformi Međunarodnog festivala kreativnosti u Cannes Lions-u za pregled novog eksperimenta.
Karakteristike Pepsi pametne limenke
Mauro Porcini, viši potpredsjednik PepsiCo-a i glavni dizajner, obratio se društvenim mrežama kako bi objasnio više o futurističkom eksperimentu brenda.
"Dozvolite mi da vam predstavim našu novu PEPSI SMART CAN, KAN-vas za kreativnost", navodi on, dodajući da će ovo otkriti nove načine pripovijedanja i pristupa novim iskustvima, posebno za novu generaciju ljudi koji su "žedni za više".
Prema zvaničnom izdanju, svaka od ovih pametnih limenki je umotana u fleksibilni 3D ekran visoke definicije i sadrži svoju SIM karticu. Ova funkcija omogućava kompaniji da prilagodi i prilagodi svoj sadržaj na uređaju prema individualnim željama.
„Možemo da spojimo naš proizvod, naš brend i našu poruku na nevjerovatno inovativan način,“ kaže Mark Kirkh.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Prema izvještajima, početni plan PepsiCo-a je da ove pametne limenke pusti maloj i odabranoj grupi potrošača iz cijelog svijeta. Brend zaključuje da će dalji detalji o istom biti objavljeni u "narednim mjesecima".