Utorak, 27. Februara 2024.
Tuzlanski.ba logo

Vježba od 1 minutu koja sprječava napade panike

Preuzmite sliku

Kućni poslovi, mailovi kojima nema kraja, odgovaranje na telefone i pozive… lista obaveza je beskrajna. Vjerujemo da posljednje što želite je da u toku dana osjetite napad panike.

Onog trenutka kada osjetite da je stres otjelotvoren i napetost vas prevlada, odgovor leži u vrlo jednostavnoj vježbi koja traje samo 60 sekundi i možete je ponoviti svaki put kada se osjećate opterećeno (fizički i psihički).

Trener za seks i specijalista za fizikalnu terapiju Stephanie Rae kreirala je najjednostavniju vježbu i objasnila korake za potpuno razumijevanje. Potrebna vam je samo 1 minuta i biće vam vrlo korisna, i to ne samo kada radite. Fizička napetost se može akumulirati čak i nedeljom kada planirate da se opustite, prenosi Ženski Magazin.

Koraci su jednostavni i razumljivi. Odustanite od onoga što radite i posvetite sebi 60 sekundi. Opustite vilicu, opustite ramena i snažno protresite ruke. Pomjerite oči levo-desno, isplazite jezik i izdahnite. Na kraju, 3 puta duboko udahnite i usmjerite pažnju na pomijeranje stomaka. Svaka tačka je jedinstvena i obično osjećate pritisak tamo gdje je koncentrisana fizička napetost.

Ključno je prepoznati trenutke kada vas stres preplavi, kako biste mogli da napravite pauzu i posvetite se sebi. Ne treba mnogo da radite. Jedan minut je dovoljan da se vratite ovdje i sada, opuštajući sve stegnute mišiće.  (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,