Srijeda, 16. Juna 2021.
Tuzlanski.ba logo

Sportovi koji će vas dovesti do čvrste guze

guza-cvrsta
Preuzmite sliku

Imati čvrstu i lijepo oblikovanu guzu san je svake žene. Imati ženu s istom takvom guzom, nerijetko je maštarija muškaraca. Postići navedeno može svatko, no za to je potrebno reda, rada i discipline.

\"guza-cvrsta\"Kako biste brže stigli do najboljih rezultata bavite se sportom kojim ćete aktivirati mišiće guze. Navodimo one koji će vas najbrže i najefikasnije dovesti do željenih rezultata.

Trčanje

Osim što topi masne naslage jača mišiće, posebice guze i nogu. Pri tome nije toliko bitan tempo, nego trajanje i redovitost trčanja. Minimum 30 do 45 minuta trčanja.

Plivanje

Tjedni odlazak na bazen idealna je prilika za učvršćivanje tijela, pa tako i guze. Pojačajte učinak korištenjem peraja.

Ples

Svaka vrsta plesa dobra je za vaše noge, guzu i za cjelokupno raspoloženje. Možete se baviti plesom u plesnom studiju ili pak u fitness centru gdje se nude grupe koje kombiniraju ples i aerobik, prenosi broj1

 

Rolanje

Zar može postojati lakši način za učvršćivanje tijela nego rolanje s najboljom prijateljicom? Zbog težine rola dodatno su opterećene vaše noge i guza.

Aqua aerobik

Vježbe u vodi imaju puno više učinka jer su puno teže za mišiće.

Step aerobik

Većina fitness centara nudi grupe aerobika koje su idealne za topljenje masnih naslaga i za učvršćivanje mišića nogu i pogotovo guze. Većina satova se radi uz plesnu koreografiju tako da je riječ o izuzetno zabavnom programu.

Tuzlanski.ba

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: