Ne nasjedajte: Ovi Kinder proizvodi uopšte ne postoje
Foto: Tuzlanski.ba

Lažne slike proizvoda, ljudi i situacija na internetu postale su sveprisutne u digitalnom svijetu.

Ovaj fenomen često nazivamo fotošopiranjem, iako se koristi mnogo različitih alata i tehnika za manipulaciju fotografijama. Danas je, pak, zahvaljujući umjetnoj inteligenciji lakše nego ikada stvoriti lažan proizvod ili osobu i ponekada je prilično teško razaznati je li fotka lažna.

Najnoviji primjer su navodni Kinder slani proizvodi koji su preplavili društvene mreže te su mnogi povjerovali da se radi o pravim proizvodima dostupnim u trgovinama. Kinder Panzerotto, Kinder Tarallo, Kinder Orecchiette... sve su to generisane fotografije uz pomoć umjetne inteligencije.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Lorenzo Quagliarella (@puglia_mylove)

Mnogi su u komentarima istaknuli da žele kupiti ove proizvode i da im se sviđaju. Drugi su odmah naglasili da se radi o AI fotografijama, što je na kraju i sam profil potvrdio u komentarima. "Koristimo Chat GPT4 za fotografije", napisali su.

S obzirom na sveprisutnost ovakvih slika na internetu, važno je razvijati kritičko razmišljanje i provjeravati izvor informacija. Za novitete pojedine marke najbolje je pratiti službene stranice i društvene kanale. (Index.hr)