Petak, 20. Juli 2018.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Zvanično pokrenuta kampanja “Prepoznaj domaće – Budi ponosan – Made in BiH”

Današnjom konferencijom za medije u prostorijama Privredne komore Tuzlanskog kantona zvanično je započeta medijska kampanja „Prepoznaj domaće – Budi ponosan – Made in BiH”.

prepoznaj-domaceCilj kampanje, koju realizira marketinška agencija Koloseum u saradnji sa kantonalnom privrednom komorom i Vladom Tuzlanskog kantona je podizanje svjesnosti građana o bitnosti kupovine i odabira domaćih proizvoda pri kupovini kao i kreiranje pozitivnijeg ambijenta za poduzetništvo u Tuzlanskom kantonu.

U ekonomskom sistemu BiH neophodno je sve njene građane podsjetiti ili naučiti koji su benefiti u kupovini i odabiru domaćih proizvoda i usluga ili kako ustvari funkcioniše fiskalni sistem naše države, rečeno je danas.

Održivi razvoj je politička plaforma EU i razvijenog svijeta i na toj strategiji se temelji dugoročno privredno gospodarska platforma opstanka. Kompanije u BiH i njihovi menadžmenti su danas ostali na „suhom”.

Domaća proizvodnja je vrlo slabo zaštićena i proizbvođači su prepušteni uvoznoj konkurenciji upitne kvalitete i roba. Opšti medijski ambijent najčešće je stvaranje negativnog okruženja ističući pojedinačne negativne primjere, ali i stvarajući opštui lošu sliku o poduzetnicima. Model liberalne ekonomije nemilosrdno uništava male i slabe lokalne proizvođače rečeno je na konferenciji, a Zlatko Berbić, vlasnik agencije Koloseum dodaje „da je potrebno pokrenuti suprotan proces tzv. cirkularne EQ-nomije, gdje bi se analitički reciklirala svaka aktivnost i učinila da ojača domaće proizvođače koristeći sve resurse od edukacije lokalnog stanovništva do maksimalnog energiziranog povezivanja“.

Pridružite nam se jer ova akcija svakako zaslužuje našu zajedničku pozornost ali i nudi konkretne indikatore kao što su nova zapošljavanja, sigurniji penzioni fondovi, bolja zdravstvena zaštita i kvalitetnije obrazovanje. Ovo nije oglašivačka kampanja nego poziv ili edukativna akcija čijim pojedinačnim prihvatanjem vlastitog učešća se pridružujemo najuspješnijim kompanijama koje iskazuju svoju društvenu odgovornost prema vlastitoj zemlji” zajednički je poziv svih subjekata uključenih u realizaciju kampanje.

„Prepoznaj domaće – Budi ponosan – Made in BiH012-20150930

Koncept ovog projekta je da se restuktuiranjem naše svakodnevne potrošnje, odabirom domaćih proizvoda i proizvođača, uz isti kvalitet ali uz malo pažnje, život u BiH može učiniti kvalitetnijim i perspektivnijim.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje