Besima i Amel Memišević objavili lijepe vijesti iz Istanbula: Operacija malenog Jaska prošla dobro, "sad se razbuđujemo"
Foto: Tuzlanski.ba

Roditelji malenog Jasmina Memiševića, vlasnici prodavnice 'Cool čarape' iz Tuzle objavili su na svojoj stranici vijesti koje raduju.

Naime, Jasko je danas u jutarnjim satima na klinici "Medical Park Bahçelievler" imao dvije operacije. Kako su roditelji obavijestili radi se o operacijama ugradnje 'Shunta' zbog hidrocefulusa i operacija 'Skolioze' sa MAGEC, koja se izvodi magnetnim šipkama, a koja je jedna od najsavremenijih metoda, piše Tuzlanski.ba.

Nakon jučerašnjih fotografija iz bolničkog kreveta sa svojim dječakom, te zahvale svim onima koji su pomogli da Jasmin bude u Istanbulu, u poslijpodnevnim satima stigle su radosne vijesti.

"Hvala Allahu sve je prošlo dobro. Doktor kaže i bolje od očekivanog. Sad se razbuđujemo, od sutra oporavak", kratko je glasio post porodice čija priča je obišla kako Bosnu i Hercegovinu tako i region.

Podsjećamo, Besima i Amel Memišević iz Tuzle pokrenuli su jedinstven biznis kako bi osigurali novac koji je potreban u procesu liječenja njihova dva sina, kojima je prije nekoliko godina dijagnosticirano izuzetno rijetko oboljenje.

Besima i Amel ponosni su roditelji dvojice dječaka Jasmina i Isaka, kojima je prije nekoliko godina dijagnosticirano izuzetno rijetko i prilično kompleksno oboljenje, odnosno neurofibromatoza.

Svoju borbu niti u jednom trenutku nisu željeli graditi na apelima za pomoć, odnosno donacijama. Zbog toga su pokrenuli vlastiti biznis “Cool čarape” kroz koji se bave prodajom kreativnih čarapa.

Vezano | Džeko ispunio želju dječaku iz Tuzle: “Prije operacije u Turskoj želio je upoznati Edina”

Dječake je nakon što je priča postala viralna posjetio i njihov idol Edin Džeko koji je na ovaj način ispunio njihovu želju da ga upoznaju.

Vezano | Tuzlanski influenser Mirza Mustafagić u humanoj misiji: Ovo su najcool čarape koje možete kupiti! 

Da u svojoj borbi nisu sami pokazao je tuzlanski influenser Mirza Mustafagić koji je putem društvenih mreža animirao veliki broj onih koji su željeli pomoći, te je u kratkom periodu radnja bila prepuna mušterija koji su željeli kupiti 'Cool čarape' i tako pomoći Besimu i Ameli u onome što rade za svoje sinove.