Srijeda, 17. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Kokosovo mlijeko – smanjuje krvni pritisak, ne sadrži laktozu i poboljšava probavu

Preuzmite sliku

Svi pričaju o dobrobitima kokosovog ulja, kojih ima nebrojeno puno, od hidratacije kože do njege kose. Kokosovo mlijeko, za razliku od “brata” ulja, dosta je zanemareno, iako se redovno koristi u kuhinjama egzotične hrane.

Kokosovo mlijeko se priprema toliko jednostavno da ga i sami kod kuće možete napraviti – bijela unutrašnjost kokosa se izriba te se natapa toplom vodom. Kokosova krema slegne se na vrhu te se može ukloniti dok se ostatak tekućine cijedi gazom dok se ne dobije željena gustoća mlijeka.

Kokosovo mlijeko nema laktozu, pa ga mogu koristiti osobe koje ju ne podnose, a čest je i odabir vegana i vegetarijanaca kao alternativa mlijeku.

Kao i kokosovo ulje, i kokosovo mlijeko može poboljšati probavu i ojačati imunitet, kao i smanjiti rizik od srčanih oboljenja. S obzirom na visoku nutritivnost, često konzumiranje kokosovog mlijeka utjecat će i na fizički izgled – odnosno može smiriti perut, kožne bolesti, kao i “ispeglati” bore, a sve zbog visokog udjela masnoće, piše Zdravlje.ba.

Kokosovo mlijeko dio je i paleo prehrane, ali savjetuje ga se konzumirati u umjerenim količinama.

U 100 dcl kokosovog mlijeka nalazi se 229 kalorija, što je čak 5 puta više od kalorija u istoj količini običnog, kravljeg, mlijeka. No, unatoč svojm visokom udjelu masnih kiselina, kokosovo mlijeko je i dalje “isplativo” konzumirati za poboljšanje stanja organizma jer se u njemu nalazi laurinska kiselina – koju organizam lako absobira i kojeg tijelo koristi primarno kao izvor energije.

Kokosovo mlijeko:

-ima antibakterijska i antivirusna svojstva zahvaljujući laurinskim masnim kiselinama
-također, laurinska kiselina poboljšava i količinu holesterola, a samim time i zdravlje srca i vaskularnog sistema
-smanjuje krvni pritisak, a zbog svojih nutritivnih sastojaka, pogotovo magnezija, pomaže u borbi sa stresom i napetosti mišića
-ima i dovoljnu količinu elektrolita u sebi koji će pomoći kod dehidracije i proljeva, ali i bolnih mišića
-sadrži i dobar udio željeza te se zbog toga predlaže anemičnim osobama
-uz to, masne kiseline u kokosovom mlijeku “nadziru” kojom se stopom otpušta šećer u krv te tako kontroliše količinu inzulina

Najvažnije je da se zbog kaloričnosti konzumira u umjerenim količinama, a istraživanja su pokazala kako u toj mjeri mogu asistirati gubitku kilograma, kao i gradnji mišića. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,